Algemene veelgestelde vragen

Waar zijn jullie werkzaam?

Wij zijn werkzaam in de hele Randstad.

Hoe werkt KlusBOL?

Doorloop alle stappen en vul de gevraagde gegevens in. Probeer de klus zo goed als mogelijk te omschrijven. Kies de gewenste datum en druk op verzenden. Zodra jouw boeking definitief is ontvang je hier een melding per e-mail van.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Uiteraard proberen wij er alles aan te doen om alles naar tevredenheid te laten verlopen. Indien je toch onverhoopt een klacht hebt vragen wij je om een e-mail te sturen naar info@klusbol.nl Wij zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en alles doen om voor een goede afhandeling te zorgen.

Hoe kan ik mijn vakman bereiken?

Indien je direct contact wilt met de vakman kan dat door te mailen naar onze klantenservice. Onze klantenservice zal dan voor een juiste afhandeling zorgen.

Wie zorgt voor de materialen?

Zorg dat je zoveel mogelijk van de benodigde materiaal in huis hebt. De vakman kan zo direct beginnen met de uitvoering van de klus. Geen idee welke materiaal je nodig hebt? Neem contact met ons op zodat de vakman dit kan verzorgen. De vakman zal dit wel aan je doorberekenen.

Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?

Indien je jouw afspraak wilt wijzigen neem dan minimaal 48 uur voor aanvang van de klus contact op met onze klantenservice.

Over het plaatsen van een klus

Hoe snel is een spoedopdracht?

Je kunt 24 uur per dag een spoedboeking plaatsen. Bij spoed word je afhankelijk van je keuze en opdracht dezelfde dag of morgen geholpen. We zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de vakmannen, maar doen uiteraard onze uiterste best voor je.

Ik wil graag weer dezelfde klusjesman. Kan dat?

Ja, dit kan zeker. Geef bij je boeking aan welke voorkeur je hebt. Wij zullen dit dan in orde maken. Dit is uiteraard wel weer afhankelijk van de beschikbaarheid op de door jou gekozen dag.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn boeking

Nadat je boeking is geplaatst sturen wij je een ontvangstbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, en kan je ‘m ook niet in je spambox vinden? Stuur ons een mailtje zodat wij het in orde kunnen maken.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Je kunt je boeking kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang van de klus.

Ik ben mijn afspraak vergeten. Wat moet ik doen?

Indien je niet aanwezig bent op de afgesproken datum zullen wij 1 uur arbeidsloon plus voorrijkosten in rekening brengen.

  • Spoedservice

  • Scherpe tarieven

  • Echte vakmannen

  • Uitstekende service en kwaliteit

Online afspraak maken