Algemeen

Hoe werkt het?

Doorloop alle stappen en vul de gevraagde gegevens in. Probeer de klus zo goed als mogelijk te omschrijven. Kies de gewenste datum en druk op verzenden.

Zodra jouw boeking definitief is ontvang je hier een melding per e-mail van.

Zijn jullie ook in mijn woonplaats actief?

Wij zijn actief door heel Nederland. Ook in jouw woonplaats zijn wij je graag van dienst.

Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?

Uiteraard proberen wij er alles aan te doen om alles naar tevredenheid te laten verlopen. Indien je toch onverhoopt een klacht hebt vragen wij je om een e-mail te sturen naar info@klusbol.nl. Wij zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en alles doen om voor een goede afhandeling te zorgen.

Hoe kom ik in contact met mijn vakman?

Indien je direct contact wilt met de vakman kan dat door te mailen naar onze klantenservice. Onze klantenservice zal dan voor een juiste afhandeling zorgen.

Wie zorgt voor het materiaal?

Zorg dat je zoveel mogelijk van de benodigde materiaal in huis hebt. De vakman kan zo direct beginnen met de uitvoering van de klus. Geen idee welke materiaal je nodig hebt? Neem contact met ons op zodat de vakman dit kan verzorgen. De vakman zal dit wel aan je doorberekenen.

Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?

Indien je jouw afspraak wilt wijzigen neem dan minimaal 48 uur voor aanvang van de klus contact op met onze klantenservice.

Klus plaatsen

Hoe snel is een spoedopdracht?

Je kunt 24 uur per dag een spoedboeking plaatsen. Bij spoed word je afhankelijk van je keuze en opdracht dezelfde dag of morgen geholpen. We zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de vakmannen, maar doen uiteraard onze uiterste best voor je.

Kan ik dezelfde vakman weer boeken?

Ja, dit kan zeker. Geef bij je boeking aan welke voorkeur je hebt. Wij zullen dit dan in orde maken. Dit is uiteraard wel weer afhankelijk van de beschikbaarheid op de door jou gekozen dag.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn boeking

Nadat je boeking is geplaatst sturen wij je een ontvangstbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, en kan je ‘m ook niet in je spambox vinden? Stuur ons een mailtje zodat wij het in orde kunnen maken.

Annuleren

Je kunt je boeking kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang van de klus.

Ik ben de afspraak vergeten

Indien je niet aanwezig bent op de afgesproken datum zullen wij 1 uur arbeidsloon plus voorrijkosten in rekening brengen.

  • Spoedservice

  • Scherpe tarieven

  • Echte vakmannen

  • Uitstekende service en kwaliteit

Online afspraak maken